Gräset är grönare på andra sidan

Hello´eth läsare!


Jag sitter och lyssnar på "Enya- Only time" och jag säger det, it brings back memories...Ack!

Efter gårdagens rövknull av fru fortuna har jag återhämtat en del av min själsliga styrka, mycket tack vare Cobra och hans ljuva röst. Thank ye!


Har funderat länge på att skriva ett riktigt fult inlägg om fru fortuna, den jävla fittan. Men nu är saken den att jag vet inte hur mycket hädelse gudarna kommer acceptera innan jag får en blixt i huvet. Det återstår att se helt enkelt;) hehe.



Nu blir det Bacon och gammeldags makaroner, till det ketchup och grillkrydda. A meal for a man.


Jag ger er dagens bild; Tias aka Cobra, a man with a mission,



Smash you later!

Kommentarer
Postat av: Saivo

Men vilken sötnos! :')

2010-05-31 @ 23:53:29
URL: http://saivo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0