08:46- Lördag morgon och jag har ångest.

Whiskeykväll hos Greven igår, ett bra initiativ från en annars väldigt lam jävel.

Hursomhelst, min agenda var satt. Ta mig ner på krogen med den bedårande fröken Svahn. Brännvinets agenda var en smula annorlunda än min. Kortfattat urartade min mysfylla till en spyfylla.

Igår, mina vänner, var jag jesus kristus.


Jag har iallafall lyckats minimera skadorna med tanke på hur mycket jag bäljde i mig igår. Levern verkar vara ok. Händerna skakar lite, men dom verkar ok. Huvudvärken smyger på lätta tassar runt och runt, men den är relativt ok. Jag ser lite sämre idag än vad jag gjorde igår, tror jag. Har en smula smärta bakom ena ögat, kommer inte ihåg att jag petat mig där eller så. Men det är väl ok. Inga blåmärken på kroppen vad jag kan se, har desto fler på själen. Men det är ok. Har en vag känsla av ondhet från naveltrakterna, och ett vagt minne av att Ted tjockissmockis damma på mig i magen. Oklart varför. Det, är inte ok.

Han den där Ted tog min jävla palestina. Det ska han få fan för.


Därför mina vänner, ger jag er härmed ett löfte.

*Jag skola mig själv använda i syfte att åsamka Ted tjockissmockis så mycket jävulskap som jag förmår mig att ge, eljest hornpär skall döma mig*







Kolla på han. Det är för fan vidrigt.






Smash you later (ted)!

Kommentarer
Postat av: Greven

Du är lam, och det luktar fortfarande kex över hela toan tack vare dig. Men kul att du kom iaf =)

2010-03-29 @ 01:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0