Söndag, "vilodagen"

Vilodagen my ass, jobbar 15,30-21,15 ikväll..meeeen jag får skylla mig själv som tog på mig det.

Tur är väl att min arbetsgivare för nuvarande inte hyser vetskap om min största svaghet, min förmåga att inte kunna säga nej i telefon. Jag kan verkligen inte det. Börjar dock märka tendenser på att dom kanske vet nåt ändå:s Tåls att fundera på..

Aja, Hannes, ni vet han Raptor, hans mor Ann är på besök här i helgen. Och vad jag tycker om henne, där gott folk har ni en riktig kvinna. Det förefaller mig dock otroligt att hon kunnat producera en sån som Hannes.. Men det är väl som man säger ibland, shit happens.




Nästa inlägg; "Daniel, Hemingway och evigheten"


Just nu; Donkeyboy-Ambitions, lyssna och njut.
Senare; Lista ut ett försvar mot Hannes



Smash you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0