Ett försök att definera mina vänner, Del 1

Jag bor numera ett stenkast ifrån Östersunds Travbana med en kille som heter Hannes. Han är min vän sedan 6 år tillbaka. Hannes är en sån där person man inte kan sätta i ett fack, odefinerbar och Oföränderlig. Hursom, Hannes jobbar på Apoteket där han bland annat sitter i kassan och plockar på lagret.     Tre saker om Hannes värt att veta;   

1: Hannes inte bara har the munchies, han är The munchies. 
2: Har en förmåga att hitta underliga, äckliga och skrämmande saker på internet som ingen annan har sett. 
3: Har ett omedvetet behov av närhet han får utlopp för genom att "brottas" och vara allmänt närgången mot oss andra.     


Följ med oss i nästa del, då tar vi oss an Hannes kusin lillherkules, David "greven" Söderbom.        





  

(Hannes är rädd att "staten" kommer ta honom om han är med på någon bild som läggs ut på nätet, så jag tog den bild jag tycker påminner mest om honom. Enjoy!)







Smash you later!

Kommentarer
Postat av: Z

Haha!

2010-03-14 @ 10:51:09
URL: http://awomantolove.blogg.se/
Postat av: Greven

Enda skillnaden mellan Buffalo Bill och Hannes "Raptor" är 40kg kött och att Bill ger folk ett val innan han ger dom "the hose".

2010-03-16 @ 21:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0